Tutorial Copyright
Posted on Wednesday, May 11, 2011| ✎ 0 Awesome
hai!! tuto skali lagi laaaa..!! hahhahha!! hepi jugak buad byk!! hahhaha!! tahux  nape?coz...
ramai yang leh tgk blog kite tau!! x caye/??? cube korang buad!! dah laaaaa


anis nk buat copyright !! tahu??


camni :



♥Anis♥ © 2011


NAMPAK X YANG  
♥Anis♥ © 2011 ??? OK YANG TU LAH COPYRIGHT!!
HAHHAA!!

JOM START!


1) Dashbaord>> Design>> Edit HTML>> Tick Expand Widget Templates


2) Press Ctrl+F and find this code

</body>

OK DAH KAN???  x jumpe cari lagi laaaa..!!! ok dah??go0d!! now copy bawah ni code dan paste bawah code  </body>


<center>AYAT GEDIK KORANG!</center>

P/S: DAH SIAP:!now preview and save :))!!!

x jadi ckp! 
« Newer Posts | Older Post »
I'm Girl
Assalamualaikum:)
My name Anis for short :) My age is 12 years old! UPSR IS COMING @_@ just follow me if you like this blog and i will follow back :D
|
Facebook


My Heart♥
Creadit
Please notice me! if i not credit your stuff :)
Designer : Anis Maisarah
Background : Una
Header : Iyra
Doodle : Apple
Best View : Google Chrome