Tutorial Fb Like Button
Posted on Friday, May 6, 2011| ✎ 3 Awesome
hyep korang!! well.. ni anis tgh rajin x tau kenapa..!! nah u all!! like button di post!!


 cam ni :






Dashboard--design--edit html--Tick expand widget

1.Ctrl+f untuk cari code di bawah:

  data:post.body

ok then korang pom copy code bawah ni!! dan paste bawah code yang korang cari tu!!




<iframe allowTransparency='true' expr:src='"http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=" + data:post.url + "&amp;layout=standard&amp;show-faces=true&amp;width=530&amp;height=60&amp;action=like&amp;colorscheme=light"' frameborder='0' scrolling='no' style='border:none; overflow:hidden; width:530px; height:60px'/>

ok dah!! jgn lupe yek!! preview and save!! hahahha!! x jadi tnyer!! LOL!! 

kreadit:kaknazuha
« Newer Posts | Older Post »
I'm Girl
Assalamualaikum:)
My name Anis for short :) My age is 12 years old! UPSR IS COMING @_@ just follow me if you like this blog and i will follow back :D
|
Facebook


My Heart♥
Creadit
Please notice me! if i not credit your stuff :)
Designer : Anis Maisarah
Background : Una
Header : Iyra
Doodle : Apple
Best View : Google Chrome