Contest Blog Paling Comel
Posted on Thursday, June 23, 2011| ✎ 0 Awesome
 
haii..!! hari ni anis gadoh sikit and rimas..!! :(.. so anis x nak lah buad tutor..nnti anis pening ^^"..!
so ape tajuk hari ni?? contest? yess..!! but bkn anis yg buad...!! tapi.. seseorg bloggers yg sgt comey!! blog dien pom tau!! if x caye.. klik sini ..!! caye x? ok.. go0.d!

syarat2 die: 


1.Follow my blog n like my page..hehehehe

2.buat satu entry mengenai contest nie n tag kpd 4 owg..x kisah laa sapa pown
3.last sekali...tinggalkan link kowg dkt comment box bwh entry ni

hadiah..!!

Tempat pertama : RM 100 cash
Tempat kedua : RM 50 top up
Tempat ketiga : RM 30 top up
Tarikh tutup : 17 Julai 2011...tarikh x akan diubah


now..!! anis nk tag 4 org..!! :D..






 
« Newer Posts | Older Post »
I'm Girl
Assalamualaikum:)
My name Anis for short :) My age is 12 years old! UPSR IS COMING @_@ just follow me if you like this blog and i will follow back :D
|
Facebook


My Heart♥
Creadit
Please notice me! if i not credit your stuff :)
Designer : Anis Maisarah
Background : Una
Header : Iyra
Doodle : Apple
Best View : Google Chrome